Проект учнів “Енергія Сонця”.
За 3 дні Сонце посилає на Землю стільки енергії, скільки
міститься у всіх розвіданих запасах корисних копалин, а за 1
с — 170 млрд Дж. В
кінці XIX ст. на Всесвітній
виставці у Парижі винахідник О. Мушо демонстрував прилад для одержання
механічної енергії, який приводив у рух друкарську машину. Прилад цей називався
інсолятор. Він перетворював сонячну енергію на механічну.
інсолятор. Він перетворював сонячну енергію на механічну.
Проект учнів “Енергія підземного тепла”.
Енергетика,
що базується на використанні природного тепла Землі називається геотермальна. Зараз у світі 233 геотермальні
електростанції, будують ще 117.
Наприклад, в Ісландії (це дуже цікава країна, її мешканці звертаються один до одного на ім'я, не
зважаючи на вік та посаду, тому у всіх довідниках вказано тільки імена) майже
половина населення мешкає у столиці, а будинки у столиці та інших містах
опалюються за рахунок підземного тепла. Тому говорять , що Ісландія — країна вогню та льоду.
Проект учнів “Енергія вітру”.
Найвітряніші місця земної кулі знаходяться в Антарктиді,
особливо на її околицях. Так, у бухті Комонельс часто швидкість вітру сягає 90—100
м/с або 320—360
км/год. Упродовж року вітер дме до 340
днів. За довгі дні він робить перерву
лише на кілька годин, а потім знову дме з новою силою. Середня річна швидкість
вітру сягає 20 м/с (у нас— не перевищує 3—7 м/с). Цей район отримав назву «Полюс вітрів».
У нас в Україні найвітряніше місце — це гора Ай-Петрі в Кримських горах. Тут швидкість вітру
сягає 15 м/с. Кожен із нас
знає, яку руйнівну силу має вітер, отже, здатний при цьому виконати роботу. В
Україні річний технічний вітроенергетичний потенціал дорівнює 30 млрд кВт/год.
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар